Néphülyítés

Néphülyítés

Friss topikok

  • X-polgártárs: A legalább az én kis világom közelebb áll a valósághoz, mint a ti agymosott, álomvilágotok. (2009.04.09. 10:30) Új miniszterelnök
  • Lalolib: Orbánnopoly, ez nagyon ügyi! Szeretem az ilyen szójátékokat. Azt amit a Viktor játszik az országga... (2007.09.28. 17:30) Orbánopoly avagy Ügyeskedj Okosan

Linkblog

2008.03.10. 01:30 X-polgártárs

Népszavazás avagy a bugyuta magyar nép a kommunizmusra szavazott

De jó, hogy orbán így dobálódzik a mi pénzünkkel, hiszen olyan jól megy nekünk. Kezdek rájönni arra, hogy hülye embereknek nem való a demokrácia...így Magyarországnak sem... :(

Ma ismét bebizonyitotta a magyarság, hogy milyen hülye. Kívánom, hogy 2010-ben Orbán Führer nyerje meg a választásokat és taszítsa a szarba Magyarországot. Én akkora már nem leszek itt és pár év múlva majd a fideszes ismerőseim képébe nevetek majd, hogy "én megmondtam".

Sajnos a mai nap folyamán (19 évvel a rendszerváltás után) a hülye magyar a kommunizmusra szavazott. És tette mindezt egy magát jobboldalinak nevező vezér hatására. Kicsit irónikus...

Szólj hozzá!

Címkék: magyar orbán tandíj népszavazás kommunizmus vizitdíj


A bejegyzés trackback címe:

https://nephulyites.blog.hu/api/trackback/id/tr81324850

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása